fredag den 30. marts 2012

EBONY KONKURRENCE - STINE GOYA TEE

KONKURRENCE
Endelig er det begyndt at blive forår, og det er tid til korte ærmer og bare ben! Derfor udlodder vi en lækker T-shirt fra Stine Goya til en værdi af 500 kr., så du kan byde det varme vejr velkommen in style. Deltag i konkurrencen ved at skrive din mail i kommentarfeltet og fortæl os, hvordan du vil sammensætte T-shirten, så du kan skabe det helt rigtige forårslook. Tryk derefter på det lille Facebook-ikon, og del linket og like vores side, så er du med i konkurrencen.


23 kommentarer:

  1. Den er sindssygt lækker :-) Jeg ville style den med et par shorts. Denim ville være ret fed til den tshirts. Nogle guldarmbånd af en art. Helt tynde tror jeg og så et par lækre brune eller lyse sandaler af en art. Måske alligator eller ballerinaer :-) Så ville jeg føle mig top dejlig og forårsklar, men der er jo tusinde muligheder med den fine top :-)
    -Julie
    Julie@udsholt.dk

    SvarSlet
  2. Jeg ville hoppe i mine lækre orange shorts, min lille sorte bowler hat og et par fine sandaler. Og ikke mindst, solbriller. God påske :-)

    -Mille.

    Mille_svb@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Uhh ja, den er rigtig smuk....;O)

    Jeg ville bruge den sammen med et par denimleggins, et par højhælede espadrillos og min korte læderjakke...Et par store creoler øreringe og masser af smukke farverige armbånd..Og sidst men ikke mindst gul-lakerede tånegle der matcher de smukke fugles vinger..;O) Så meget delt kan i tro...

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hej! Jeg ville tage mine højttaljede sorte lædershorts på, så det sorte står i kontrast til de flotte farver på t-shirten. På fødderne ville jeg have mine plateau-sandaler med korthæl fra Ganni og selvfølgelig bare ben! Hvis det så lige blev lidt koldt ville jeg tage min sorte oversize blazer på :-) og så de solbriller jeg købte hos jer sidste uge! - Hov og så må man ikke glemme smykker! Jeg synes mine zarah voight øreringe (Nomi: Gunpowder) ville passe perfekt! og så et lille diskret ur!

    Mange hilsner fra en stor fan af jeres butik, Fie

    fie.friese@hotmail.com

    SvarSlet
  5. jeg vil gi min datter. hun vil tag et par sortebukser og en korte læderjakke på ,et par fede sko...
    ha en dejlig dag vi ses. dortherosenville@hotmail.com. hilsen høng.....

    SvarSlet
  6. Jeg ville style den med et par denim shorts, en masse friendship armbånd i flotte farver (pink, gul, turkis osv), Mulberry alexa taske i oak. Lækkert løst beach hår og et par lækre RayBan aviator med guld stel. Og forhåbentlig snart et par solbrune ben. :)
    Lækkert, og enkelt.
    miemusendk@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Et par fede cowboy shorts, gerne lettere slidte. Et par Nome sandaler, mine Raybane solbriller, mint farvet neglelak på tæerne. Min Regov strand taske, den med fisken:O) Og så skal jeg til stranden:O)
    God påske
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  8. sean winther matzen30. marts 2012 kl. 11.23

    Sammen med konens jeansleggins eller til de kortere shorts :P
    sean@infile.dk

    SvarSlet
  9. Den ville klæde mine cowboyshorts og mine elskede flade lædersandaler, løst hår, en stor skuldertaske og min nye gule neglelak til et afslappet forårslook.

    God påske! KH Julie / julielillegaard@gmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er den Nice :) vil passe super godt til mine jeans :) mvh Laila (lailaholdt@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Jeg ville tage den ud over en tshirt kjole, et smalt bælte til at holde den til i taljen. Et par lækre stiletter og en oversize bag...så er jeg klar til foråret :)

    sakura@ofir.dk

    SvarSlet
  12. Hvor er I gode! Det er dejligt at se alle Jeres forslag :-)

    SvarSlet
  13. Ville bruge den til mine mørkeblå jeans, mint grønne vans og en sort læderjakke!
    Nu krydser jeg bare fingre :)

    kristine_hillig@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hola! ME LIKE..

    Jeg vil style den med stramme, stramme jeans, mine Jeffrey Campbell plateau sko og en læderjakke

    cwurr89@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg ville bruge den med mine Dr. Denim Jeans, sorte Billi Bi støvler og en chunky cardigan.

    Muitine@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg ville helt kort bruge den til mine levis shorts med bare ben eller strømpebukser, hvis foråret vis sig fra sin kolde side. Der til vil have sorte støvler med lidt hæl.

    Mvh

    Annelykke@live.dk

    SvarSlet
  17. Jeg ville sammensætte den med et par lyse denim shorts og mine fine sorte plateau ballerinaer. :) og så ville jeg nyyyyde sommeren!

    anamnow@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil sætte den sammen med en fed læder nederdel eller shorts, og nogen fede sandaler, en masse masse fede smykke, og opsat hår!! :-) fed trøje!!

    Håber at vinde :-)
    Sarahllarsen@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Wooow,den er rigtig smuk og sej.

    Jeg ville bruge den sammen med et par sorte jeans. Et par højhælede sko fra SONIZE..
    De er lette og en åben og lækker sko.Et par Stine A øreringe..
    Og mit pt. yndlings-smykke fra Kranz og Ziegler..Ikke nyt, men altid en prik over i'et.
    Og sidst men ikke mindst min gule/sorte taske..

    Ønsker virkelig at vinde noget så lækkert til mig selv..
    Har selvfølgelig delt med alle venner..

    Solskinshilsen birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  20. Jeg ville hive t-shirten over hovedet, tage et par solgule bikinitrusser på og smide mig henslængt på et tæppe et solbeskinnet sted - muligvis ville jeg medbring en flaske kolde bobler som accessory.

    Lineboeljensen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Den er vildt fed! Elsker Stine Goya <3 Ville bruge den sammen med et par sorte skinny jeans, et par sorte pumps og en fin clutch i guld-look :-)

    Maria Wagner
    mwjacobsen@hotmail.dk

    SvarSlet
  22. Ihhh hvor er den pæn! Jeg ville hoppe i et par denimshorts, et par lædersandaler, en rød neglelak, en stor strandtaske, en masse guldarmbånd og så ville jeg pakke ladcyklen med alle ungerne og køre på stranden og spise masser af is! Især hvis det var lidt varmere! Deler, liker og håber!

    SvarSlet
  23. I en ruf og med det vuns ville denne skønhed af en tee blive stoppet ned i min højtaljede, sorte lædernederdel med frynser på bagdelen ;) Looket får dets finish med herresko, læder-crunchy i håret, solbriller og blege ben!

    Julie Hornemann
    julie.ah@sol.dk

    SvarSlet